07 Juli·Gallerij·Handletteren·Overig

New job!

Na een maand thuis gezeten te hebben, kon ik vandaag eindelijk weer aan de slag!

Afgelopen mei kreeg ik te horen dat mijn contract niet verlengd werd. Best rot nieuws natuurlijk, maar eigenlijk ook maar beter ook. Ik zat namelijk niet helemaal op mn plek daar, en ik zag ook niet echt groei mogelijkheden. En daarbij nog eens elke avond pas kwart voor 7 thuis, zaterdagdiensten, en 1x in de 2 weken ’s avonds overleg.

Dus toen moest ik opeens weer solliciteren! Omdat ik nu toch wel voor een baan wilde gaan waar ik komende jaren zoet ben, was ik wel wat kieskeuriger. Ik wilde geen avonden/weekenden meer, en sales targets zijn toch ook niet mijn ding. Maar door mijn ervaring in commerciële functies met veel klantcontact, kreeg ik constant aanbiedingen waarbij die twee dingen wel een belangrijke rol speelden!

Maar gelukkig bleek geduld dit keer een goede keus, want ik ga nu gewoon lekker kantooruren werken, en ook nog eens op nog geen 10 minuten fietsen van mijn huis af! Daarnaast is het ook nog eens een bedrijf waar ik mezelf kan ontwikkelen en waar groeimogelijkheden zijn. Wel een volledig nieuwe branche, dus komende tijd zal in het teken staan van leren leren leren, maar gelukkig vind ik dat helemaal niet erg!

new job new adventure.PNG

Een gedachte over “New job!

Geef een reactie

